• (093) 123 82 22

Back To Top

Покоління ГБО

Перше покоління ГБО

До систем ГБО першого покоління відносять устаткування з роздільним редуктором і випарником газу. Свого часу така конструкція газового редуктора була вивезена (після війни) з Німеччини і поставлена для виробництва на завод РЗАА в м. Рязань. Закінчили їх випускати років 15 тому. Причому ці редуктори до цих пір працюють на автомобілях. Простота, надійність і тривалість їх роботи викликає пошану. На ряду з вищезгаданим редуктором, РЗАА освоїв випуск редуктора суміщеного з випарником. За основу була узята схема голландської фірми (Poliavto і Vialle). Трохи раніше Новогрудський завод газової апаратури почав випуск свого суміщеного редуктора, узявши за основу італійський редуктор Bedini.

Друге покоління ГБО

Відмінність між другим і третім поколінням ГБО полягає тільки в способі дозування подачі газу в двигун автомобіля. У ГБО другого покоління регулювання подачі газу в змішувач здійснюється вручну, за допомогою так званого. дозатора який є звичайним патрубком з прохідним перетином, що змінюється, при скручуванні або вигвинчуванні звичайного гвинта, вставленого упоперек патрубка. У дозаторі вибирається якесь середнє положення гвинта, при якому мотор стабільно працює на газі. Це положення гвинта при експлуатації автомобіля залишається практично незмінним (іноді коректується при засміченні повітряного фільтру.

Третє покоління ГБО

У устаткуванні третього покоління - ГБО 3 використовується не ручний, а електронний дозатор здійснює регулювання газу за допомогою крокового електродвигуна. Управління дозатором здійснює електронний блок, який, у свою чергу, використовує в основному інформацію, що поступає від лямбда-зонда. ГБО цього покоління налаштовується за допомогою ПК.

Четверте покоління ГБО

Найпростіше відрізнити устаткування четвертого покоління - ГБО 4. В даному випадку між установниками відсутні різночитання в класифікації. У системах четвертого покоління - ГБО 4 газ з редуктора поступає до газових форсунок, що є електромагнітними клапанами і працюють за таким же принципом, як і бензинові форсунки. Форсунки подають газ через таровані жиклери в район розташування впускних клапанів двигуна автомобіля. Управління роботою газових форсунок  ГБО 4 здійснює блок управління, аналогічний штатному контроллеру автомобіля. "Газовий" блок в своїй роботі використовує сигнали бензинових форсунок і за допомогою власного програмного забезпечення перераховує параметри дозування під використання газового палива. Налаштування устаткування 4-го покоління здійснюється тільки з використанням ПК і свого власного програмного забезпечення. Системи ГБО 4 покоління не можна встановити на автомобіль з системою уприскування бензину безпосередньо в циліндр автомобіля (наприклад, VW FSI).

П'яте покоління ГБО

Зараз вже існує система LPI, розроблена в Голландії, де газ уприскується не в газоподібному, а в зрідженому вигляді безпосередньо в циліндр автомобіля.
Цю систему вже можна встановлювати на двигуни GDI. FSI. І її вже називають 5-м поколінням газового устаткування -  ГБО 5. LPI працює тільки з насосом високого тиску, який знаходиться у середині балона. На жаль, якість Українського газу згубно позначається на роботі цього насоса. Але в нашій фірмі ми ремонтуємо і це устаткування. Деякі установники помилково відносять до п'ятого покоління устаткування 4-го покоління, що працює з системою OBD автомобіля. У цьому устаткуванні втручання установника  ГБО в регулювання майже не потрібне.

  • (093) 123 82 22
  • e-mail: servicegbo@gmail.com